Skicka mail till mig här

Jahapp,, ett par dagar har gått efter jul..

2009-12-29 @ 18:39:27 /

Ja,,lite grann,,ehhh,,mycket har hänt,,vet inte vart jag
ska börja bara,, haha,,,
Men för att börja lite baklänges....
Igår när jag kom hem från jobbet,och skulle låsa bilen
(centrallås) så ville den inte,,testade igen,,, ville inte,,,
testade IGEN,,näeee,, men va FAN!!
så lilla Pärlan fick helt enkelt stå olåst över natten..
Usch va nervös jag va under kvällen/natten,,,,

Jahapp,så idag messade jag till Carro,som har en
underbar "bilmeckskille",,eh,,va ska man kalla en "sån
då?? va? va? har du bättre förslag,,eller???daaahhh..*S*
Så Johanna som skulle följa med, och jag gick ner till bilen,
stod HUR länge som helst och försökte
skrapa bort den är helt underbara isen som kommer på vintern:)
(JA,, jag va ironisk nu!*ler*)
Å när vi skulle åka,så va jag ju tvungen att pröva om
låset funkade..steg ur bilen,tryckte på knappen,, o vips,,,
så bara funkar de igen???!!
va fan!! *S*
Vad gjorde vi nu då???
jaja,,, glad i hågen så åkte vi till Carro och Peter
(ja,,bilmeckeskillen heter så*S*)
och satt och fikade o hade de mys..
Å får då frågan: va bildörren stängd?!
Ehhhh,,, Näe,sa Johanna,bältet på  min sida va
lite i vägen,så bildörren såg inte helt stängd ut,,,,:)
Men daaaaaaaaaaaaaaaaah,,,
va de ett så enkelt "fel"?!
Ibland vill man nästan sätta på sig den där blonda
peruken,,,skulle liksom kännas lite bättre*S*

jaja,,en knasig förmiddag bidde de,, och mysig!!
de måste vi göra om snaaart tjejer!!!

Puss & Porr =)=)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp