Skicka mail till mig här

Slutar aldrig att förvånas!

2009-12-23 @ 21:25:54 /

Men jag fattar verkligen inte!!

En chef ska väl veta HUR man ska bete sig som chef???
Menar,,ska en chef så utstuderat favortitisera nån???
de tycker INTE jag!!

Chefen och DENNA (som jag kallar henne,en av 2 ställisar
på jobbet)försvinner i en timme,kommer tillbaka
med en stor blomma som dom ger till distrikschefen..
Från oss ALLA kan man tro,,men näeee,,BARA från dom
2???!! eh,,ok,om de hade varit från BC och BÅDA ställisarna
så skulle man ju kunna tycka att de vore mer
okej,de är ju ändå dom som har mest kontakt med
honom,,men nääeeee,,,
jävla rövslickeri!!

Men droppen kom sen...GRRRRR...
Då DENNA HÖGT meddelar att hon fått en påse med en
massa godis av BC,en julklapp,,japp,,,man tycker väl
att ALLA i personalen i så fall borde få nått??
ELLER?
SEN.. ska DENNA sluta 18,30..näe..kl 16 går hon..
BC tycker tydligen att hon jobbat så mkt över,
att hon får gå 2 1/2 tim tidigare,med betalt?!
ehhhhh.. de är väl nått som ställisar får räkna med???
har vi/kommer vi andra nånsin få samma behandling?
NOPE!!
ALDRIG att hon skulle säga till mig att:- Madde,
gå hem 2 timmar tidigare med betalt idag,
jag tycker du har jobbat så bra!
fan så jävla ARG man blir!!
de är få saker som jag tycker så jävla illa om som 
när en chef så tydligt visar att hon favoritiserar nån!!
Och de TROTS att hon fått hur jävla mkt
information om hur DENNA jobbar OCH beter sig!!
fattar inte,,fattar VERKLIGEN inte!!

Nästan så jag har lust att säga: VÄX UPP!!

Sen är jag så trött på att dom tar en i taget,
som dom är på,och som man känner att dom försöker
sänka ner i skiten! hitta ALLA småfel,och sen skälla ut
en så man inte känner sig vatten värd!
VAD får dom ut av de???
Är de inte bättre att peppa och ta hand om sin
personal????
Jag kan förstå om en person gör samma misstag
om och om igen,att de tillslut blir en ordentlig tillsägning -
men som mitt skräckexempel som hände i sommras,
jag hade glömt att ta ner EN SKYLT,och får en
utskällning så man tro  att jag råkat hälla
ättika bland grönsakerna och inte upptäckt de!!

Och då tillbaka till dessa pengar som fattats i min kassa!
En lördag när jag stänger med DENNA så fattas de
1000 kr i min kassa,jag kollar CASHboxen jätte noga för
att se om jag glömt att ta upp alla pengar,men NOPE,de är tomt,,,
fyy fan så jag mådde den helgen,o inte blev
de bättre när jag på söndag kväll får ett SMS
av min CHEF som skriver: - Hörde att de fattades
pengar i din kassa,pengarna SKA TILLBAKA IMORN!!
jag bara sitter och gapar,, VA?!
va sen ledig på måndagen,sen på tisdagen ringer
en go arbetskompis och säger att han hittat 1000-lappen!!
IHOPSKRYNKLAD I CASHBOXEN!!
va??? de betyder alltså att både jag OCH DENNA som stängde på
söndagen ska ha missat den??!! ehh,,näääeee,, man SER om den
ligger där i botten!! säger inget mer om va jag misstänker,
säger bara: KONSTIGT!!
och på detta möte som jag hade häromdagen,för att de
ÅTERIGEN har fattas 249 + 99 kr i min kassa.
Mötet va med min BC + distriktschefen,förstod faktiskt inte
varför de blev ett möte pga av detta, finns andra som de
fattades betydligt mer OCH MÅNGA fler ggr för -
men JAG ska på möte.. men men,,, På mötet togs
återigen denna 1000-lapp upp! men den kom ju tillbaka under
dagar som INTE jag jobbade,fler har suttit i min kassa
OCH missat att tittat i CASHboxen under 2 stängningar,men de är
bara JAG som ska på möte!! SUCK!
och samma sak med 249 + 99 kr,jag har inte
varit ensam om att sitta i min kassa PLUS att jag jobbat i
1 1/2 år utan diffar PLUS att jag är inte en robot,
sitter man i 5-10 tim i sträck i kassan,så KAN de bli fel!!
är ju inget direkt man gör med flit!!
TRIPPELSUCK!!
jaja,, nog om detta förbenade jobb som aldrig verkar
bli fridfullt! nu ska jag fortsätta mysa med mina
underbara killar och min mamma:)

puss och porr // Madde :-*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp