Skicka mail till mig här

Vem är jag?

2009-10-01 @ 14:27:21 /

Ibland kommer ju bara tankarna på sånna där djuuuuuupa saker..
Vem,vad har gjort mig till den jag är?
Sånt är väl strunt samma.. Man kan ju bara försöka
ändra saker som man inte gillar hos sig själv:)

Som ämnet karlar,,de kan jag bara inte
bli klok på?l
Jag vill ju inget hellre än att träffa nån som är redo,
seriös,,Vill dela mitt liv lika mkt som jag vill dela hans...
Men misstänker jag att HAN står där,som säkert skulle
vara perfekt,så blir jag livrädd!!
VARFÖR??
Visst kan de säkert bero på att han INTE är de,
men träffar jag nån som jag på direkten får en känsla av
inte är seriös,eller inte är redo,,då jäklar klickar de!
de är ju sjukt!
Eller är de för att jag kan ta de lugnt då,
jag behöver inte oroa mig för att behöva släppa in honom,
öppna mig,, ??
Men jag vill ju inget hellre,hitta tryggheten,bilda en familj...
Tror allvarligt att jag skulle behöva gå till en psykolog!*ler*


Jag har ju sen länge tröttnat på att gå ut på krogen,
har ju inga direkt fritidsintressen,så HUR ska jag
kunna träffa HONOM då?
Men de är väl som de flesta säger,han dyker
upp när man minst anar de:)
En vännina sa till mig att börja nätdejta igen,
min reaktion va: NÄÄEEEE tack =)
Been there,done that..Visst kan man ha turen där också,
men av egna erfarenheter så funkar de inte:)
Men vem vet.. kanske ändrar inställning till de med?

Har varit singel i 4 år nu..ÄR TRÖTT PÅ DE NU!!
98% av min omgivning lever i en relation,;)
ibland kan jag bli så avundsjuk,sa tom till vänninan
härom månaden när hon hade ett gräl med sin karl:
TOM de är jag avis på,jag vill också ha nån
att gräla med!
hm.. har de gått långt då,, haha,,,:)

Men jag vill vara kär,
känna dom där bubblorna i magen när man tittar på personen,
uppfylld av kärlek,trygghet,omtanke..
Nån att gosa med,nån att
somna bredvid varje kväll,vakna upp med,
dela mina sorger & bekymmer med,likväl som lycka;))

Trivs såååå bra med mitt liv,
men de fattas liksom nått,,,NÅN ;)

Puss på er;)))









Postat av: "knäppgöken"

Ja ta och nät dejta du, va tusan har du att förlora, du träffa ju mej där, nästan, fast.... Det kanske var de som är avskräckande! asg

Kör hårt vännen!



PoKoNiS

2009-10-07 @ 07:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp