Skicka mail till mig här

Livet..

2009-09-14 @ 13:46:56 /

Tänk va livet känns mycket bättre när man vet,,vet vart man står,,
slipper gå och hoppas på nått som man innerst inne
 vetat hela tiden aldrig kommer att bli av..
Ta kontrollen över sitt eget liv!

Nu mår jag bra igen..Känns skönt att veta att
allt som händer runt omkring KAN man faktiskt
göra nånting åt,,antingen accepterar man de,,
eller så gör man de inte,,Man har ju alltid ett val!

De jag kan bli arg och förbannad på
i de här läget är mig själv,som tillåtit mig att
må som jag gjort,tillåtit mig själv att gå och hoppas,vänta...
ALDRIG mer,,

Känner mig på ett sätt utnyttjad,men jag kan ju
inte skylla allt på honom,han har ju varit ärlig från början,
MEN ändå gett mig hoppet på nått sätt...

Jag är glad att jag inte tillåtit mig att få starka känslor,
detta är inget jag kommer gå ner mig för,
inte ens knappt fälla en tår,,för jag har ju nog
alltid vetat att denna dag kommer,då jag
klipper kontakten helt och går vidare i mitt liv!

Men då sitter man här,,ensam ingen,,och med ensam menar
jag inte att jag ÄR ensam,jag har vänner & familj runt
om mig,som bryr sig,som älskar mig,
och jag dom,,Med ensam menar jag att jag inte
har nån att dela mitt liv med..Har levt ensam i 4 år nu..
Vill verkligen inte längre,, Vänner runt om mig
har alla sina familjer,sina parners,,nån att vakna
bredvid varje morgon,nån att dela sina tankar med,
en bästa vän som finns där i vått & torrt:)

Var finns HAN för mig?:)
Jag är ju en så ganska okomlicerad själ,
lätt att umgås med,lätt att leva med,,,
Har SÅ mkt att ge,och vill verkligen
träffa nån som vill ta emot de,och kan ge mig
lika mkt tillbaka.. Har så mkt kärlek inom mig som bara
vill ut ;) men jag är samtidigt rädd,,Rädd för att ge mig hän,
våga lita på nån igen,,,släppa alla murar och visa mitt inre,,
TÄNK om jag blir sårad igen..men den risken måste
jag ju ta:/

ja,,de va lite tankar för idag;)

Puss på er =)



Postat av: Johanna

Love you babe!

2009-09-14 @ 23:45:42 / http://johannavirtanen.blogg.se/
Postat av: "knäppgöken"

Lider med dej vännen :(

Men han kommer.... Var så säker!



PoKoNiS

2009-09-22 @ 07:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp