Skicka mail till mig här

Jag HATAR!

2010-12-22 @ 10:12:55 /
fan i helvete - kollade mitt konto igår och såg en
överföring på 235 kr som jag INTE har gjort!
kontaktade banken o dom sa att de va en överföring
till Robins konto!!
VA FAN!!!
Ifråga satte honom på en gång,men han hade INTE gjort nått!
Ljuger en rakt upp i ansiktet fast de finns BEVIS!!

Men jag är helt säker på att de är de här jävla
spelets fel!! Han är HELT inne i skiten IGEN!!



De är ju som vilket missbruk som helst,har försökt att
prata med honom,,,men han vill inte inse,,, säger bara
att han spelar ju för att de inte finns nått annat att
göra!! HUR ska jag kunna få honom att förstå
att han behöver sluta??!! få hjälp?!

*gråter*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp