Skicka mail till mig här

Ahhhhh....

2010-07-17 @ 10:51:44 /
Ibland undrar jag om de kan vara så att man
blir straffad för nått man gjort i tidigare liv?!
då måste jag ha mördat nån...
För de här kan bara inte hända!! Man får bara
inte ha sån här otur?!!

Va ju just därför jag köpte "ny" bil för att slippa sånt
här jävla skit,hade de handlat om nån tusenlapp eller
två,fine,,,jag tar de,,en bil kostar ju...
Men den här bilen kostar ju så att de är ju fan inte
värt de,,,men jag har ju inget val???

Är ju förmodligen ingen som vill köpa den trasig,så jag är ju
piskad att försöka få tag i en så där 20.000!!!
är ju för de första halva bilens jävla värde! och 20 tusen
för mig - de hade lika gärna kunnat vara 1 miljon,
de känns lika oöverkomligt:-(

De är bland annat i såna här situationer jag så
gärna skulle vilja dela livet med någon,att ha nån att rådfråga,
att ha nån som kan hjälpa till att dela bördan:-(
Ibland vill ju inte vara vuxen,va skönt de skulle
vara att vara barn,slippa såna här problem!!
Nu har jag istället 2 barn som måste komma i första
hand,dom måste ha mat på bordet,kläder på kroppen,
pengar till nöjen . . de här får ju liksom inte gå ut över
dom!! dom ska inte ens veta om att jag har såna här
problem,men hur lätt är de? va ska jag säga när
jag sitter och gråter i panik?
- det är ingen fara?!
dom orden kan jag ju inte ens säga till mig själv! :-(



Saknar min pappa,han fanns alltid där i vått
och torrt,kunde alltid hjälpa mig på nått sätt,om inte med pengar,
så med lugnade och goda råd:-(
Nu står man här ensam!!
Misstolka mig rätt,jag har underbara vänner som gör
de dom kan för att hjälpa mig,
men jag känner mig ändå så ENSAM i allt!

Tyckte att min liv börjat bli rent ut sagt kanon!
Ekonomin började kännas stadig,känner mig mer
än redo att möta mannen i mitt liv,mina barn har en trygg grund att
stå på - men just nu känns de som att allt bara raseras!!!
fan!!! varför??!!!

Jag faller inte till botten pga av de här,de är jag glad
över,de sista åren har gjort mig stark,,känner att jag
har styrkan som gör att inget kan få mig att falla allra längst
ner . . jag klarar de här också!jag klarar de mesta -
men de känns ändå rent ut sagt SKIT!!

jaja,,, life goes on... nu har jag skrivit av mig
lite =)



puss & porr // Madde



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp