Skicka mail till mig här

En dag i Malmköping..Ett liiiiiite ironsk inlägg :o)

2010-07-30 @ 17:24:47 /
Så va de dags för årets tur till Malmköpings spårvagnsmuseum :o/
Hoppas verkligen att lilla syster kanske till
nästa år kan tänka sig att åka NÅN ANNANSTANS,,,
för de börjar bli liiiiite tjatigt :o)



Som vanligt så missar man precis avgången,så de bidde
att vänta i 25 min - men de passade ju bra,för DÄR låg den...
- kladdkakebiten - och bara väntade på mig ;)



Lilleman va inte så gotte sugen,så de bidde cola
och en "äcklig" hård macka med ost - HANS VAL :))


Mamma & lilla systeryster


woohoooo - dags att gå ombord!!




Apropå biljetter - 80 spänn per skalle
kostar de!!! men de är klart -  som tågchauffören sa:
Ni får åka hur många ggr ni vill under heeeeela dagen!
wihhaaaa,,,de va ju snällt:))
*gud va ironisk jag är hela tiden*


jihhaa,,,va kul vi har :o)


Och detta är??? ......... kanske...


....att hålla sig i när de går för fort...euh....eller...jaaaa,,,
jag vet,,ett:


FOTSTÖD så klart :o)
smarta vi är va!



Slutstationen nådd...dit tog de heeeeeela
10 min att komma till :)
och nu...HELA vägen tillbaka!!!
*håll i er*


Sen bidde de väntan,på,,,,,,min kära mor och son bidde
tydligen inte mätta på den stoooora portionen med kebab,så dom
va tvunga att efter hoppa in på Mac D och köpa..taddddaaaa:


min mage sa dock ifrån :o)

tog lite andra otroligt roliga bilder när jag
satt och väntade,och med de avslutar vi denna dag:)


ehh,,ja,,,denna har jag faktiskt ingen
kommentar till....


Inte denna heller,mer än att jag hoppas att denna bil
kan bli min till våren :))

puss & porr// Madde











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp