Skicka mail till mig här

HATAR!

2010-07-19 @ 22:01:21 /
Hata är ett starkt ord,,men undrar om jag inte HATAR DENNA MÄNNISKA!
De som irriterar mig är:
Hon beställer ALLDELES för mkt varor när hon själv inte
jobbar helg,för att vi ska få för mkt att göra,
och säger: oj oj,,då måste de ha blivit nått fel
på "apparaten man beställer med",,ELLER HUR!!
21 pall en lördag!!

Hon stämplar ut 2 timmar efter sin ord arb.tid
och sitter sen bara på kontoret!
Hon tar in sina släktingar att packa upp varor,
medans hon själv bara ÄR!
Halv5 idag fanns de FORTFARANDE 2 pall kvar,
för att hon inte gjort ett jävla skit på hela dagen!!

Hon kommer KÖRANDE ensam,eller MED barn i bilen
trots att hon inget körkort har!!
fan i helvete! jag och andra har våra barn gående
på gatorna!! KAN NÅN STOPPA DENNA MÄNNISKA SNART!!

Nu har tom utländska OCH svenska kunder kommit in
och frågat vad de är för chef vi har... ja,han har semester
säger man,,då menar dom: näe, Hon den där utländska med
långt hår! hon säger alltså till alla att hon är butikschef!!
tycker de är såååå respektlöst mot han som är vår
butikschef!
Idag kom tom en kille och ville berätta ( nått jag redan vet)
att hon vill bli av med oss svenskar som jobbar,och ta in
sina släktingar och vänner,och avslutar att henne ska ni
akta er för......!! va fan!!

dom vet tydligen att hon inte gör så mkt,men säger att
dom inte kan sparka henne???
ehh... hade jag gjort 1/10 del av de hon gör,och dom fått reda på de
så hade jag fått sparken för länge sen!!
har hon nån jävla hålhake på dom eller??
Men då undrar man alltså.... Vi andra kan då alltså
bara sätta oss i personalrummet när vi känner för de??
jag menar,, hon kan ju!!

Hon skriver listor på vad vi andra ska göra när hon själv
är ledig,, idag skulle hennes syster städa i personalrummet,
och hon tyckte att jag skulle vältra chips,djurmat,snacks,kex,
servetter och batterihyllorna!! Men när jag kom halv4
satt jag i kassan medans systern hennes va på rast,
sen hjäpte jag till att plocka upp varor eftersom de
fanns 2 pall kvar!! sprang därimellan till andra kassan,
så när kl va halv6 tyckte hon att jag skulle ta kassan så hon
kunde städa..ehhh...jag har knappt börjat sa jag,
så du hinner inte,,,vips,de tar 5 sek!! så ringer hon (sittandes
i kassan också) till DEN och säger att vi inte låter henne göra
de som DEN har skrivit på listan??!!
Är de liksom inte den som har ansvar för kvällen som ska
få prioritera om vad som måste göras??!!
FATTAR INTE!!

En vikarie som helt skiter i vad vi säger åt henne,
för hon lyssnar enbart på DEN!!
de funkar liksom inte!! vi är en grupp,och jobbar ihop...
Men inte systern,hon är precis som DEN!! DEN har dessutom
bett sin syster att hela tiden kolla vad vi andra gör..
och då överdrivs de... vi står och pratar i en hel timme,utan att göra
nått har vi fått höra...eh..okej...

skulle kunna skriva så jävla mkt mer,,
men blir så ledsen att nån ska kunna få förstöra!!!
och prata så mkt skit!! alla vi andra funkar så jätte bra ihop,
ingen klagar på nån,,, så hur kan denna människa få
fortsätta som hon gör??!!!

jaja,,nu har jag fått babbla av mig om de för ikväll,,,
för jag misstänker att de kommer mer:-(

puss & porr// madde



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp