Skicka mail till mig här

Fotomodell för en dag;))

2010-03-14 @ 14:14:53 /





























Fotograf Heelena Gembert

Åh vilken underbar helg,dag,kväll
jag har haft med underbara Heelena!!
jag tror vi skulle kunnat sitta en vecka
i sträck och babblat,,vi är så lika hon och jag!

Tack för att du finns,hjärtat!!
De måste vi göra om massor med gånger!!

Och jätte fina bilder fick jag också,verkligen minnen
för livet!! tro på dig skälv,tveka aldrig,för du kommer
att kunna gå långt med dina kunskaper,gumman!!

Ska vi planera nästa träff redan nu? :o)
jag tar med ännu mer kaffe,för de behövs
när vi träffas ;o)

puss från en glad Madde :)




Postat av: Jörgen

Alltid lika vacker...kram kram

2010-03-14 @ 16:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp