Skicka mail till mig här

IKEA..montera....need i say more???

2010-10-20 @ 19:54:14 /

Jaaa,,,,,bara att sätta igång,,,kaffebryggaren påsatt,verktygen
framplockade,humöret laddat...:o)





oj..oj.......*andas in...andas ut......*

Vi börjar med en FÖRE bild,,,,fyy så trist de ser ut:o(




De tar sig sa morbrännan ....:o/


*sjunger: Skruva,skruva bort din sura min..skruva,skruva.....*


Och nu är de bara lådan & skåpsdörren kvar,
och de har bara gått 25 minuter!!!
Fattar ingenting,,,,,,:o)



Handtag på.....


Och 55 minuter senare!!!
Jag har nog fan slagit rekord!!!






Så nu är jag värd en skön dusch,lite pepparkakor,
(Åhhh va jag har saknat dom små bruna sötnosarna)
och bra musik i lurarna :o)


Postat av: Heelema

Ååh, vad snyggt det blev:) <3<3

2010-10-22 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp