Skicka mail till mig här

Vänner...nya bekantskaper...

2011-01-26 @ 19:18:36 /

nya vänner,, gamla vänner,,,nya bekantskaper,,,
Jag tror att människor kommer in i ens liv av en anledning,,,
Vissa stannar,,,andra inte,,, Tror de är som med kärlek,,
Ibland klickar de,,ibland inte,,,
Och alla människor man har i sitt liv ger olika saker -
tillgodo olika behov hos en på nått sätt =)

Har fått kontakt med en go tjej - som de klickade med på en
gång,, å sånna vänner tror jag stannar.
Men de är ju som en förälskelse,,,vänskapen får växa fram -
och man lär sig att ge tillit och få de.
De är ingenting man ska ta för givet...

Och kärlek ja,,, Ibland vänder livet - och "nygamla" vänner dyker
upp i ens liv - och helt plötsligt har dom en annan mening i ens liv...
Människor man kanske haft ett gott öga för,,men att de under en tid
inte kunnat bli nått annat - än vänner...

Men livet ändras - i alla dess skepnader - och helt plötsligt
så finns HAN där,,,tillgänglig...många tankar,rädslor,
funderingar kommer och man vet inte riktigt vad
man vill,,,vågar jag,, :/
Är han allt jag hela tiden trott att han är - tänk om han
INTE är de,,,, eller tänk OM han är de,,,
Då va jag där igen - med mina små gubbar på mina axlar...
Madde - tänk,,de här är nog en kille som kan få dig att må bra!
*hjääääääälp*
Den ena säger: FLY!! Den andra säger: go for it!!!

Även en person som inte är ett vuxet barn har ju rädslor
inför en ny relation,man släpper ju in nån i sitt liv,
och därmed KAN man bli sårad...
Jag har varit singel i över 5 år - ingen har kunnat överge mig,
såra mig,,,, VÅGAR jag?? jaaaaaaaaa,skriker mitt hjärta,,hjärnan: säger: ta de lugnt bara ...
så jag har nog svaret,,,,men de är läskigt!!! :)



Postat av: Lars Magnusson

Go for it!!!

2011-01-26 @ 21:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp