Skicka mail till mig här

Flytt......

2011-03-03 @ 17:51:45 /


Jahapp,,,så har äldsta sonen fått klartecken
på att han får börja leta egen lägenhet -
vilket betyder att jag också måste flytta!!
Och för FÖRSTA gången i mitt liv vill jag INTE!!
Men måste,,, de blir för dyrt för mig o chris
med en hyra på 6000:-(

Ikväll ska jag kika på en 2:a på Fredsgatan, 50 kvm!!!!
Fan,,,de blir bara mindre och mindre,,,vilket betyder
att de blir vardagsrummet för mig igen:/
men å andra
sidan,betala 1500-2000 i mån för ett rum som jag
bara SOVER i,,, nje,, bättre att bo mindre,och
leva större :-)

Men blä,, jaja,, inget att göra!
Bara "klippa navelsträngen" och låta stora killen
testa sina egna vingar,,ge sig ut i vuxenvärlden själv,,,
Jag är glad för hans skull,, men,,
Nu känner man verkligen att man har dom bara till låns!!

Fyyyy,, jaja,, jag får hälsa på honom,
och han lär ju komma hem och äta emellanåt :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp