Skicka mail till mig här

Möbler till salu :)

2011-03-08 @ 15:57:55 /
Har lite saker jag behöver bli av med,,, dock inte JUST nu,,,
Måste ju ha nått att sitta i tills jag flyttar,,
Men lämna intresse om så finnes =)


Jätte söt möbel,,tyget i korgarna ska jag självklart tvätta!
:-)
Priside : 100 kr


Hörnbord - finns 2 st
Prisidé 50 kr för båda =)


Lackhylla med spotlights,priside: 50 kr
Finns 2 till för den som vill ha,dock utan belysning,
skickar med dom utan extra kostnad :-)

Spegel: i Ek - tung - priside: 100 kr


Soffa med avtagbar,tvättbar klädsel :-)
Jätte skönt att sova i *ler*
Prisidé: 250 kr
Soffbord: 50 kr


Tvbänk: prisidé: 100 kr


Slitet,gammalt skrivbord,för den som gillar gammal stil :-)
Prisidé : 150 kr
Min mormor hade de som ung:-)


-Socker-lådor-
Jag använder dom som sängbord :-)
Finns 2 st.
Prisidé: 200 kr för båda!


Lampor,har 2 st
Prisidé: båda för 50 kr
Har även en matchande golvlampa,alla 3 för 100:-


Matta: 150 kr
Har en likadan sängmatta, båda för 200? :-)


Å så min "shabbyskänk" - behövs några nya handtag =)
Prisidé: 200 kr


Sen har jag 2 såna här "bokhyllor"
Även en matchande tvbänk som man kan ställa emellan,,,???
Vet inte om de är nått att ha???
Dessa är gratis :-)
Annars åker de på tippen =)

Eller så säger jag: ta allt för 1000 kr?? :-)
BILLIGT ju,,,*Ler*helt nytt vardagsrum för nån :-)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp