Skicka mail till mig här

Stänger...

2011-03-24 @ 09:38:13 /
Näeee,, nu är de dags att ta tag i livet IGEN,,,
Känner att jag stängt mig inne ett bra tag nu...
Tänker liksom inte på de,,,men sätter jag mig ner och
funderar på livet,,,på mitt mående,så står de ganska klart
att jag stänger in mig,,träffar inte folk,,,bara är,,,
Och jag VET ju att de inte är bra för mitt mående:-(

Nu har ju mkt tid gått till flytten,,flyttarna!
Livet ändras IGEN,,,har accepterat de,,
men nu känns de som att livet liksom står still,,,
Eller rättare sagt,,jag GÖR så att de står still.
ALLT ska jag göra sen,NÄR vi har flyttat,,,
VARFÖR tänker jag så?

Har svårt att ta mig ur de - vill så gärna gå till
"Vuxna barn" mötena på måndagar - men jag jobbar ju
alltid då,,, :-(

Ja,,många tankar är de - näe,,, ska öppna balkong
dörren,släppa in den härliga VÅRLUFTEN,klä på mig
och ta tag i lite saker här hemma!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp