Skicka mail till mig här

Mer bra texter

2012-08-11 @ 13:37:53 / Vardagsbabbel

KÖK

  1. Kitchen is the heart of a home
  2. Magen är vägen till mannens hjärta
  3. Have a coffee break
  4. Kladdkaka 150 gr smör, 1 dl socker, 1 dl kakao, 2 tsk vaniljsocker, 2 ägg, 2 dl mjöl
  5. Detta kök är kryddat med kärlek
  6. Coffee roasted to perfection
  7. Bon appétit
  8. Coffee... my dryg of choice
  9. Ju fler kockar desta sämre soppa
 

BARN

  1. Det finaste vi gjort
  2. En ängel kom till oss den ängeln är du.
  3. Hyss hitta man inte på di bare blir.
  4. Så älskad från första stund
  5. Änglar vakar över detta rum
  6. Vackraste stunden i livet var den när Du kom.
  7. Godnatt och Sovgot
  8. Sov nu trött dröm så sött
  9. God natt min skatt
  10. Vårt allt
  11. Vår älskling
  12. Även en liten stjärna lyser i mörkret
  13. Underbar & Älskad
 

TÄNKVÄRT

  1. A smile happens in a flash, but it´s memory can last a lifetime // Greta Garbo
  2. Live your life with eyes wide open
  3. Le mot världen så ler världen mot dig
  4. Follow your heart
  5. Wish it, dream it, live it
  6. I det enkla bor det vackra
  7. Detta hus övervakas av änglar
  8. Dont dream your life live your dream
  9. An apple a day keeps the doctor away
  10. Smutsiga fönster är allt lyckodamm änglarna bringat
  11. Dammtussar under sängen är änglarnas små tofflor
  12. De är de små sakerna som gör livet stort
  13. Le mot världen så ler världen mot dig
  14. Live your life with eyes wide open
  15. Kom änglar kom älvor det börjar bli kallt
 

HALL

 
1. Angels are welcome here
2. Välkommen till familjen "valfritt namn"
3. Home is where your heart is
4. There is no place like home
5. Välkommen hem till oss
 

SOVRUM

 
1. Always kiss me goodnight
2. Sweet dreams
3. Älskar att vakna upp bredvid dig
4. Så vacker när du sover
5. God natt & Sov gott
6. Så vacker när du sover
7. Dreamzone
8. Somna aldrig osams
 

KÄRLEK

 
1. Allt jag är är din förtjänst
2. Störst av allt är kärleken
3. Du och jag för evigt
4. Älskar dig till månen och tillbaka
5. Love you until the day after forever
6. Du är det finaste jag vet
7. Fyll ditt liv med kärlek
8. Själar säger aldrig farväl
 10. Av längtan till dig
11. Tro Hopp Kärlek
12. Kärlek övervinner allt
13. Du är mitt allt
14. Vad vore jag utan Dina andetag
15. Finns ingen som du
16.Älskar dig för alltid
 17. Du vet väl om att du är värdefull
18. Beauty is in the eye of the beholder
19. All you need is love
20. Two hearts one love
21. Fill your life with love
22. Det finaste i livet är inte saker
23. Tack för att du kom in i mitt li
24. Recept på kärlek...kramar pussar och förlåtelse
25. Att älskas utav dig är det vackraste för mig
26. Finns ingen jag älskar så mycket som dig
27. Aldrig ska jag sluta älska Dig
28. You complete me
29. Love me a little
 

VÄNSKAP

1. Finns ingen vän som du
2. Vänskap övervinner allt
3. Friendship hug our heart and heal our soul
4. Underbara vän...du betyder så mycket för mig
5. Tack för att du är min vän
 

FAMILJ

1. Jag höll din hand en kort stund håller ditt hjärta för evigt.
2. Alltid min mamma, nu även min vän.
3.Mor lilla mor, ingen är som du.
 4. Vad skulle jag göra utan Dig pappa?
5. Vad skulle jag göra utan Dig mamma?
6. Mammor är änglar i träning
7. Vad skulle jag göra utan er älskade mamma och pappa
8. Farfar är bäst.. ingen protest
9. Du är så rar älskade morfar
10. Underbara mamma... älskar dig
11. Världens absolut bästa pappa
12. Underbara mamma & pappa... tack för att ni finns
13.There's no friend like a Sister and no better Sister than you
14. Systrar är det speciella vänner vi har för livet
 
 
 

 
 

 

 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp