Skicka mail till mig här

Bilnyckel + tvättmaskin....

2012-03-07 @ 18:16:13 / Vardagsbabbel
Jag har fått de bekräftat - min bil älskar mig!!
Och jag tror att
bilproblem för ALLTID är borta?=)
(Ni som va med under min Peugeouttid vet att jag haft bilproblem för en livstid)

Skulle ner på stan,å tar handen ner i jackfickan för att ta upp bilnyckeln...
På 3 millisekunder hinner jag tänka:JÄVLAR HELVETES SKIT!
Bilnyckeln ligger i den svarta tröjan som jag KANSKE precis la in i maskinen??!!

På 2 röda är jag nere i tvättstugan,,,slänger upp luckan,och,,,
jo men visst,,där ligger den,,Blänkande ren iof,,men BAH!!!

Tar mig med sakta steg mot bilen*och ber en bön* , hinner också fundera
ut vem jag ska ringa för att få skjuts till bilfirman så jag kan beställa en ny nyckel,,för inte
f-n kan jag ha sån tur att jag kan låsa upp bilen nu??

Trycker försiktigt ner knappen,,ÅH SHIT!
Den lilla vita blinkar till och säger HEJ;-)



De måste va någon som vakar över mig där uppe?!
För sån här tur kan man bara inte ha?:-)

Så jag fortsatte ner på stan & unnade mig en jätte fin Lila tunika:)
Har nämligen bestämt att varje månad vid löning (nu bidde de lite senare)
så ska jag köpa mig en ny tunika!



För idag har jag STOR rensat bland kläder & saker
(4 icapåsar med grejer slängde jag gladerligen!)

Så idag är en BRA dag,,fått MASSOR gjort,ätit god mat,tänt dom
traditionella ljusen & sitter & njuter av ett glas rött!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp