Skicka mail till mig här

Skön start på dagen

2013-04-17 @ 14:39:26 / Vardagsbabbel
Började min dag med en liten avslappningsstund på "solarieholmarna".
Härligt att få lite färg på sig,känner sig genst lite fräschare :-)
 
 
Men sen bidde de att fortsätta vårstäda här hemma =)

å just de...har 2 JÄTTE glada nyheter som värmde mitt hjärta oerhört!!
1: Min yngsta son fick reda på att han kommer in på ELlinjen,den
han så gärna vill gå!!
Är SÅ glad för hans skull!!

2. Min andra son ska vi kolla på ny lägenhet till på fredag!!
Han har 2 att välja på..men jag tror redan att jag vet vilken han väljer då den ligger en
stenkast från där han bor nu!
Lägenheten han bor i nu är INTE fräsch,och har MASSOR med fel,
så de ska bli helt underbart att få hjälpa till att flytta honom till en helt nyrenoverad!!
 
Puss på er alla, och ha en bäst dag!!
todilooo:-)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp