Skicka mail till mig här

Lite nya set m,m

2013-02-20 @ 13:23:00 / Div virkat

Söt mössa med blomma & pärlor.
Blomman sitter fast med en säkerhetsnål,så du kan flytta den hur du vill :-)
Modellen är lite "hängande"...vet inte vad jag ska kalla den *ler*
Pris: 150:-
 
 
Set med mössa & torgvantar.
Jag brukar ha skinnvantar under för lite mer värme:)
Men de är en snygg & matchande detalj till resten av outfiten;)
Pris: 160:-
 
 
Ett riktigt "shabby" set.
Blomman sitter med en säkerhetsnål,så du kan sätta den vart du vill :-)
Pris: 229-
 
 
Coolt set med mössa & torgvantar.
Pris: 140:-
SÅLD
 
 
Sött mössa med ett beigt hjärta mitt på upptill:)
enkel men söt;-)
Pris: 100:-
 
 
Här en likadan modell fast med andra färger :-)
Pris: 100:-
 
 
Och här även med en annan färg på kantspetsen:)
Pris: 100:-
 
Maila mig på: [email protected] om du vill köpa eller bara har funderingar.
Mer virkat kommer hela tiden;-)
 
*SÅLT*
Ett grått set med glitterblomma på mössan o pärlor på vantarna:-)
Pris: 229-
 
 
För den som älskar lila ;-)
Setpris: 229:-
 
 
 
 


Postat av: Admin Madeleine

De beiga setet är sålt..men de går att göra fler ;-)

2013-02-22 @ 20:33:45 / http://knasfia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill gärna beställa ovanstående vita/lila setet med mössa och vantar, finns det även så jag kan beställa samma fast vit/rosa?? Har inte bråttom så jag väntar tills du tar dig tid :) Mvh Camilla Söderman

Svar: Hej =)Ska kika å se hur tiden räcker till..men de ska väl inte vara en omöjlighet =)
Är de till vuxen?? svårt med storlekar till mindre :-/
Knasfia

2013-02-26 @ 20:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp