Skicka mail till mig här

tankar;))

2010-01-18 @ 19:51:03 /
Åh,, idag har jag massor med tankar.. känns bra i hela kroppen!!
Nyfiken,, spänning,,ovisshet,,glädje,,mys,,
ja,, vet inte riktigt hur jag ska beskriva de,,
Men igår träffade jag en person som jag velat träffa länge,
varför de inte har blivit så förren nu vet jag inte,, men som
en kompis sa,, de har väl inte varit menat förren nu?:)
Nu är de vällan dags:)
Han såg lika bra ut som jag sett på bilder, om inte
bättre,och hela han verkar urmysig,lätt att prata med.
Känner redan nu att jag vill veta mer,lära känna mer,
bara hoppas han känner samma sak:)
Det har ju känts ett tag nu som att saker o ting i mitt
liv börjar falla på plats,livet känns tryggare än på så länge,
och jag uppskattar att jag fått leva själv de sista åren,
för jag tror,vet att jag behövt de. Har inte heller kunnat
ta in nån i mitt liv,för allt trassel man varit tvungen att
reda ut i sitt inre..har velat bli nyfiken på nån,men de har
liksom inte funkat..Men nu vart jag nyfiken på
en gång,,Och va nervös jag va innan jag kom dit,, haha,,
men när jag träffade honom liksom släppte de mesta:)
ja,,de va lite snabba tankar :)
Nu ska jag slänge mig i duschen,och mysa ner
mig i soffan mellan alla katter & kids;))


Postat av: johanna

Vinden har vänt!Nu ska vi släppa allt det tråkiga å bara se framåt,å Bara skina som solar som vi är bra på:)Du är Min lilla solstråle MADDE!Puss love you

2010-01-18 @ 23:30:01 / http://johannavirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp