Skicka mail till mig här

Middagen igår..

2009-12-11 @ 10:52:27 /

Just de,, fick ett JÄTTE gott recept av Ulrika igår,
på en fiskgryta:)
Den ser verkligen inte så inbjudande ut,, men guuuuud så god
den va! Robin som varken gillar fisk eller morötter
åt 3 portioner!! ;))



Och jätte enkel att göra:
Börja med att smält smör,lägg i 1 grönsak & en köttbuljong,
smält..
Häll sen ner 6-7 stora,grovt rivna morötter,
lått puttra ca 5 minuter,, Häll sen ner ett torskblock,mosa,rör
om emellanåt,,efter ca 15 min häll i lite matgrädde,
behövs inte så mkt eftersom fisken vattnar av sig så de blir
en god sås:)
inga kryddor,bara detta: MUMS!!
Robin va gullig och hjälpte mig att tillaga,
min stora hjälpreda:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp