Skicka mail till mig här

Mysig onsdag fm

2009-12-16 @ 15:04:06 /

idag har jag varit runt på stan med mysiga jobbarkompisen Natalja =)
Vi stannade på hembagarens och tog en fika:)
Mkt prat om jobbet som vanligt:/
När vi gick därifrån så fick jag en infall att gå in på just EN klädbutik,
stannade i kassan och frågade efter butikschefen,de va hon som stod
där =)Frågade om dom sökte personal,och hon svarade: tyvärr inte
just nu,men frågade vidare, hur gammal jag va: ehh,,38 sa jag,,
- Men de är ju den bästa åldern sa hon! (wohoo,tänkte jag,kanon,
hon är nog ute efter lite äldre,ansvarsfullare folk,hehe)vidare frågade
hon om jag hade barn,berättade åldrarna och hon sa att ja men då är
dom ju självgående =) Allt i allo så lät hon väldigt positiv till mig,
och bad mig att lämna in ett CV ...(NU HÅLLER JAG TUMMARNA STEN
HÅRT!!!) och kommer gå in där lite då och då och "tjata" ....:)

Gick sen vidare i lite butiker,hittade en julklapp till mamsen,
och sen denna söta som jag funderat på flera ggr =)
så den pryder nu dörren i hallen.. kanon när man får
gäster som fryser om fossingarna ;)



Näe,, nu ska jag åka och slita ett par timmar =/
så till er som snart slutar jobba,eller sitta hemma
och myser i värmen,tänk inte på mig bara,
skit i stackars lilla mig som måste,,,, eh,, hahaha,,
Nej,ha de bäst så hörs vi snart igen:)

puss & porr - Knasiga Madde




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp