Skicka mail till mig här

Mysig dag

2009-07-18 @ 19:38:03 /
Idag har jag haft besök av min "lilla Sara" och hennes jätte goa dotter Seline.

Men är hon inte för gooooo,,lilla lintotten!
PUSS!!

Senare på dagen åkte jag & Chris till mormor,
Robin va redan där.Han har varit jätte duktig & hjälpt
till med div saker i huset och trädgården.

Imorgon åker ju jag & Lilleman till Liiiiiidingö,LÄNGTAR!
Få mysa lite med "mitt lilla Knas"*S*
Robin brukar ju vilja stanna ensam hemma,men frågade om han inte
ville stanna hos mormor istället ett par dagar,
och de ville han:-)Sa tom att jag kunde ju hämta Xboxet till honom,
men de behövdes inte,sa han?!
WOW!
Vad har hänt med honom senaste dagarna?*ler*
Fixat jätte fint i sitt rum,snaggat sig,hjälpt mormor med massa saker,
ville hjälpa till att tömma lillebrors rum m,m m,m...
Kanske börjar bli karl av honom också;-)
Älskar er mina underbara söner!!



PUSSAR & KRAMAR/Mamma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp