Skicka mail till mig här

Tjejkväll:)

2009-07-26 @ 15:24:19 /
Måste ju umgås lite med brudarna också =)
Jätte trevlig kväll med god mat,mkt vin och ännu mer sjungade*ler*

Som vanligt när jag åker till min älskade Camilla så blir de ju alltid
några dagar extra än vi säger från början*ler*
1 dygn bidde 3 dygn:)
Men de är ju fördelen med att ha semster =)

Kvällen efter satt vi på Camillas balkong halva natten,
så skönt =)
Å självklart med lite

OCH MED,håll i er nu!!!!

Japp,Madde har slutat röka!!!
Idag är de en vecka sen,är sååååå stolt!
*klappar mig själv på axeln*
Men en ännu större klapp får faktiskt du,Uffe,för de va faktiskt utan
att du visste om de,du som fick mig att ta beslutet:)
Och vem vill kyssa en askkopp??!*S*


Postat av: Madde

Och nu har jag varit rökfri i 3 veckor och 2 dagar,,woohoooooooo!

2009-08-13 @ 11:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp