Skicka mail till mig här

Lite tankar & funderingar..

2010-01-13 @ 10:32:39 /





Onsdag morgon,har varit ledig i 4 dagar,
känns ju alltid lite motigt att gå till jobbet då..
MEN nu av en anledning (som jag inte tänker berätta*S*)
så känns de som hoppet på jobbet återkommer!! :)
Nu kan man gå till jobbet och bara flina,för man
vet att de kommer ha ett slut med alla jävla
kommentarer,o nedtryckningar!!
ÅHHHH va jag ser fram emot de,slippa ha en klump
i magen innan man ska jobba,& den klumpen kan komma flera dagar
innan de är dags att gå dit!
Är så trött på de,för de tar så otroligt
mycket av min energi! En energi jag inte har så
mycket av:(
Men den energin har jag börjat jobba med,vill inte
här på bloggen berätta hur,men de får mig att
må bra,de kommer nog bli jobbigt i perioder,men jag är
säker på att de kommer ge resultat! :)

Är så trött på att inte orka nånting,och då menar jag
psykisk ork,har ju senaste åren? inte orkar nånting,vare sig de gäller
positiva eller negativa så har varje,minsta lilla sak,
känts som ett helt företag att göra!

Från de ena till de andra,igår kom min mobil
in på lager,,hm,,gör mig sur,för när jag
gjorde beställningen så stod de att de FANNS på lager!
hade jag vetat de så hade jag ju kunnat beställa den
nånananstans!! Ja,, jag vill ha den NU!
Helst igår*S*

Just de,igår kom jätte goa Fredrik och hjälpte mig att
få upp en massa saker på väggarna,
de blev så fint!!
TACK FREDRIK!!
Men såg nu idag att jag glömt 2 hål till 2 speglar,
så om jag frågar riktigt snällt så kanske han vill komma
hit igen? :) och då kanske även hjälpa mig att få
alla sladdar längs väggarna på plats,och sen de
förbenade hålen som ska finnas så killarna kan få
antennsladdar in i sina rum :)

Åh va jag saknar pappa,han hjälpte mig ju med
allt sånt här..
Och inte har jag en karl som kan hjälpa till heller...
Visst skulle jag säkert klara av att borra själv,men de
känns liksom lite onödigt att köpa en sån där SLAGBORR,
för de är ju så sällan den kommer till användning:/

Åh jag LOVAR Fredrik,kommer du igen så
bjuder jag på rykande färska bullar;)

nej,nu måste jag sätta lite fart här:)

Puss & Porr//Madde



Postat av: Jonte

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=133308087



Med en sån kan du göra gossarna glada !



;-)

2010-01-16 @ 01:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp