Skicka mail till mig här

suck,,,kan mer gå fel??

2010-07-15 @ 18:27:27 /
Fan,,,ibland undrar jag om jag har gjort
nått jätte fel i tidigare liv? Kanske mördat nån???
För nu fattar jag inte varför allt kommer på engång -
och snart är de semester?!!!

MEN..dagen började i alla fall med sjukgymnastbesök!
AJ,säger jag bara!!
Har hört att massage ska vara skönt,,,ehhhh,,,
Men de va de INTE,,,AJ IGEN!!
Hon tyckte definitvt att jag skulle vara sjukskriven resten
av veckan,,men känner just nu pga av de NÄSTA jag
ska berätta om att jag inte har råd att vara hemma!!
Sa också att min arbetsplats KRÄVER sjukintyg efter EN DAGS
FRÅNVARO!!! hon fattade som jag - INGENTING!
Men sa att dom kan ringa mig,inga problem - för hon
förstod att jag hade ont!!
(ska bara tillägga att jag tar mig en kall just nu!!! guuuuud
va jag är värd de!!men låt oss fortsätta*ler*)

känns så jävla BAJS rent ut sagt att bli misstrodd
när man har så jävla ont!! jävla skitställe!!
*gråter*

Så senare på dagen ringde jag peugeot för att få en prisuppgift på
nya stötdämpare,han bad mig förklara vad som hänt,
och han sa att de låter INTE som stötdämparna!
Han bad mig komma dit som dom fick kolla bilen,
sagt och gjort,nervöst sätter jag mig i bilen och kör mot
min dom... han tog en liten tur,hissade sen upp bilen
och sa att de är bakaxeln,,,*på bara ett par sekunder
hann jag tänka ut hur jag ska kunna låna pengar,att semester
bara va att glömma,att jag kanske ska sälja?för de lät DYRT!*

och de är de!! :-( Han tippade på 5-10.000 PLUS
arbetskostnad,och vi vet ju alla att en bilfirma tar en så där 800
kr i TIMMEN!! på de sekunderna hade jag redan räknat ut att:
DE ÄR KÖRT!!!

Fattar inte,,fattar verkligen inte varför "allt" ska drabba mig?
just nu känner jag mig som världens olycksfågel,,som världens
ensammaste... Varför har jag inte en man som kan dela sånna här
problem med mig?? Då kommer jag ju automatisk in på
nästa ämne..förhållande..kärlek...:-/

Vill så gärna dela mitt liv med nån..tycker liksom att de börjar
bli dags nu efter SNART 6 ÅR som singel!
Jisses...har de gått så lång tid???vart tar livet,,,tiden vägen?? :-)

Bästa vänninan är på mig att jag ska börja söka på
nätet igen..men va fan.. orka...:-(
men de är ju som hon säger,, han kommer ju förmodligen INTE
att bara komma och ringa på dörren*asch då*

näe,,,avslutar denna dag med en bild på mitt
fina roooooosa plåster (de ska tydligen hjälpa
blodcirkulationen att komma igång)
.



Puss & Porr från lilla mig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp