Skicka mail till mig här

Franska naglar & "min" Marina

2010-10-08 @ 18:23:32 /
Ja,,,då har jag varit hos min Marina igen,,,
De finns verkligen ingen som gör så fina naglar som
hon! Har gått hos henne i flera år,,hon har haft sin salong
i Norrköping,men eftersom hon bor i Åtvidaberg,så förstår
jag att hon öppnade eget där . . slippa pendla...
så nu är de jag som får pendla ytterligare en bit till
henne,men de är de SÅ VÄRT :)




Marina putsar mammas naglar :)


Mera puts,,puts,,,:)


Dags för den underbara vita randen:)


Åh så här fina blev mina - bara ÄLSKAR dom!

OCH nu har jag bestämmt mig!!
Har ju i flera år önskat att jag kunnat utbilda mig för att
själv kunna jobba med naglar,kanske öppna eget,eller
hyra in mig nånstans. . men de kostar ju så mkt m utbildningen:(
Marina har tjatat på mig och frågat varför jag aldrig
chansar,,,de är ju PENGAR som styr,,,
Men nu ska hon börja utbilda - och de känns som ett omen på nått
sätt - och som hon säger - brinner man för de,och ger
sig fan på att de ska funka,så gör de de......
Jag säger ju själv till barnen - för att vinna måste man ju
våga chansa!! så till våren hoppas jag att de kan bli sant =)

Och då hoppas jag att mina underbara
vänner vill ställa upp som försökskaniner =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp