Skicka mail till mig här

Min far sa alltid...

2010-09-24 @ 14:36:17 /
Min pappa har alltid sagt till mig att även om du inte kan
nått om bilar så har du alltid haft en otrolig förmåga att
höra om nått är fel i dina bilar :)
Innan jag satte mig i bilen igår så sa jag till Natalja att
jag är ju rubbad när de gäller den bilen,men jag kommer
alltid lyssna efter ljud som inte stämmer...
Har kännt ibland att jag kanske inte ska behålla bilen för
att jag aldrig kan slappna av när jag kör,för att de
har ju varit en del fel på den:(
Sagt och gjort,startar bilen,kör 1 meter och säger direkt -
den låter ANNORLUNDA! ge dig säger hon :-)
ja,,sa jag,de kanske är för att jag inte kört den på ett par
veckor,kanske glömt bort hur den ska låta,,*ler*
men jag kunde bara inte släppa de...
Så idag när jag va och tvättade bilen fick jag bevis
på att jag ÄR INTE GALEN :)
Dom har glömt att sätta tillbaka en del :-)
Tyckte väl att den lät lite väl mkt...haha =)
Även en blondin hade nog märkt att de ljudet inte stämde



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp