Skicka mail till mig här

Snygga nagellack :)

2010-09-23 @ 17:08:36 /
Hittade lite snygga färger från Isadora:)
Är inte så mkt för glitter,men gillar de röda och svarta!!
SNYGGT!!
Här gillar jag de bruna och grå,,,nästa på inköpslistan:)
Får funka nu när jag inte kan ta mig råd att gå till "Min Marina"
och fixa fransk manikyr som jag saaaaaaaaaaknar så!!


Postat av: Nathalie

Den bruna på nedersta bilden var jättefin! Ska genast införskaffas :)



Sv: Jo jag har photoshop, gick webbdesign i gymnasiet så jag borde ju veta hur man gör :)

Om du har tid får du jättejättegärna slänga ihop en beskrivning, skulle verkligen uppskattas!



Ha en fin kväll!

2010-09-23 @ 22:42:18 / http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp