Skicka mail till mig här

AHHHHH!

2011-04-06 @ 08:08:53 /

Ger upp!!
Nu är de 4:e ggn på 1 år jag samlar ihop all min energi
och tar mig till Factory och försöker hitta ett
par nya jeans - nu är de verkligen panik!
Jag har 2 par byxor,oc båda har trasig gylf:-(
Men efter 10 par provade jeans -
kom jag hem med : INGENTING!!!
HUR svårt ska de va?????



Har ingen konstig stil,så jag fattar inte att de ska
vara så svårt?
Vill ha ganska låg midja,inte för mkt bootcut,
men heller inte JÄTTE tajta,,,raka helt enkelt?
Men att hitta ett par som sitter skönt och ger en
(viktig detalj!!!) snyggrumpa verkar helt OMÖJLIGT!! :-(
Jeansen på bilden va väl ganska ok,,men gillade
inte rumpan :-/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp