Skicka mail till mig här

Mitt underbara jobb!!

2011-02-27 @ 10:08:57 /

Myspace Happiness Graphics Quotes

Söndag...ÄNTLIGEN sovmorgon - de behövde jag!

Men har vaknat flera ggr i natt.täppt i näsan,,,suck :))

Har ju inte skrivit om en sak som verkligen har legat över mig i flera år.

som fått mig att må SÅ DÅLIGT!!

Jobbet är ju ändå en plats som man spenderar väldigt mkt tid på,

trivs man inte där.. då är de ju nästan halva ens liv man inte trivs med:(

Ni som är mig närmast vet vad jag pratar om,, om DET,,som förpestat

tillvaron för många av oss!

Men nu är ÄNTLIGEN DET borta!!! I torsdags fick vi de glädjande

beskedet att dom fått DET att säga upp sig!! Fattar nog fortfarande inte

att de verkligen är sant!!

 

Så i Fredags köpte vi tårta och alla satt och FIRADE!! :)

För de är verkligen nått att fira!! Nu är vi ALLA en grupp som trivs med

varann, inga tjafs,ingen som går och snackar skit bakom ens rygg,

ingen som medvetet förstör för en!!

Åhhhhhh va de är härligt!!!

 

Så igår när jag kom till jobbet så gjorde jag nått jag velat göra i

3 år!! jag tog med mig en duk,lite glas och myssaker

som får personalrummet att bli lite mysigare:-)

Man har liksom förut inte haft varken lust eller ork, men NU har man de!!!

 

Livet blir verkligen som man önskar ibland!

Man omger sig ju med människor som får en att må bra -

men på en arbetsplats har man ju inte alltid de valet..

Men nu löste sig de - till SLUT!

å ÄNTLIGEN så har de högre upp fattat,lyssnat på oss!

De vi har försökt säga i 3 år - att hon förstör för oss,

pratar osanning om oss, tar saker utan att betala,NU fattar

dom att vi inte bara haft "personliga" problem som dom sagt, med DET!!

 

Som överskriften säger - MITT UNDERBARA JOBB! - ja,jag har alltid

trivts med mitt jobb, men EN PERSON har fått en att må såååå

psykiskt dåligt, o man har inte kunnat göra ett skit!

Hade jag hittat annat arbete,så hade jag slutat för flera år sen,

trots att jag egentligen inte velat,,, Idag är jag glad över att vara där!

 

Så......Life is getting better and better!!

Puss på er alla!!

 

 

 

 

 

 







Postat av: Viktoria

Viljen fin blogg du har Madde :D!



Kram Viktoria H. din lilla syssling :)))

2011-03-02 @ 19:39:00 / http://www.aglepta.blogspot.com
Postat av: Madde

Tack goa syssling!! ja,, jag tycker jag börjar få till den bra :-)

2011-03-02 @ 22:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp