Skicka mail till mig här

Tavlor till salu

2011-07-27 @ 10:36:44 /
FÖR TILLFÄLLET HAR JAG BARA SVARTA RAMAR.
(men vita är på ingång)


Här hittar du tavlor med olika motiv:

Prisex: 13 x 18 cm
1 st: 40 kr
2 st: 70 kr
3 st: 100 kr

(Priserna kan skilja beroende på vilka ramar jag använder,
spets på ramen + 10 kr.
Finns bild längre ner på hur de ser ut.)


Alla motiv gör jag själv i olika program,vissa tar längre tid
att göra än andra,och sen printas de ut.



Kan även beställas med egen text,men då lägger jag på 10 kr

A true love story never ends.



Carpe Diem - Fånga dagen





Home is where people loves ypu are

Detta kök ä rkryddat med KÄRLEK =)

Live...love...laugh

love conqers ALL............



Together is wonderful

Together we are a family
















































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp