Skicka mail till mig här

Önskelista t nya lägenheten

2011-03-06 @ 10:21:58 /
Jaha,,så sitter man och planerar,,,REDAN!
Men sån är jag =)
Vill ha vita väggar i hall,v-rum och kök!
schhhnygggt!!


Byrå til v-rummet,,är ju dåligt med garderober,så de behövs:)


schhnyyggg fondtapet
Blir jätte snyggt med denna fondvägg,
till min grå soffa och vita möbler :))


i den får jag sova varje natt :/

soffbord med glaskiva
Lagom stort soffbord med glasskiva :)


140x100! IKEA
STOR tavla,140x100!
Blir kanonsnygg ovanför soffan :)

Men är den inte läcker!!!
Men är den inte läcker??? :)



2 tavellister till hallen,ställa fotografier och härliga ljuslyktor!!

matta från Rusta
Från RUSTA,passar PERFEKT i vardagsrummet!

svart rund matta till hallen,RUSTA
Snygg till de svarta möblerna i hallen,
och skiten syns inte när killarna drar in från skorna =)
RUSTA


Skoskåp - 3 st - 349 :-
Så slipper man en ful skohylla på golvet :-)


Perfekt med dessa svarta korgar från Jysk till :


Eller OM den får plats,denna bänk =)








Postat av: Malin

Hejsan! Har bara en liten fråga... ;) var kan man köpa bordet med glasskivan någonstans?

Med vänlig hälsning, malin

2011-11-20 @ 08:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp