Skicka mail till mig här

Vänner

2011-03-31 @ 08:51:32 /
Myspace Friendship Graphics Quotes

Igår kom min goa Helena & ringde på dörren,
älskar när hon bara kommer & överraskar:-)
Som vanligt blev de en go pratstund,egentligen behöver
vi inte säga så mkt till varann,för vi är båda
"Vuxna barn" - så lika.
Så glad att du finns i mitt liv!
Vi träffas inte så ofta,men vi vet att vi finns där för
varann, och när vi träffas så är de som att vi
sågs igår!

Efter de fixade jag mina naglar,de behövdes
verkligen :-) Natalja kom förbi,så vi åkte och tog
en fika på Sultan,och en sväng till Rivieran,
så skönt att få lite färg!

Vilka underbara vänner jag har i mitt liv!!
Så otroligt glad att våra vägar korsats,
och att ni finns i mitt liv:-)
PUSS!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp