Skicka mail till mig här

Tankar..

2012-02-26 @ 11:05:23 / Vardagsbabbel
Sitter och funderar på livet... Jobbig tanke ibland,
för de finns så mycket att tänka på*ler*



Men livet i stort liksom,,,, jag trivs faktiskt med livet i stort
Visst finns de saker jag önskar - men de finns de ju alltid....
Men man lever ju på hoppet om att de man önskar ska
gå i uppfyllelse.

En väninna frågade mig häromdagen om jag känner mig redo
för kärleken - - och jag behövde faktiskt inte tänka så
länge denna gång, svaret bara poppade upp: JA de är jag!
Efter många år med tankar,känslor,arbete med sig själv så har jag nog
äntligen hittat modet - känner mig redo att våga ta in nån i mitt
liv! Samtidigt är de SÅ skrämmande!
För hur mkt jag än känner att jag är starkare,så har jag ju inte kunnat
sätta allt jag lärt mig på riktiga prov!

Men man lever för att våga - å jag VÅGAR!!

Nu gäller de bara att hitta Honom också ;-)

Puss alla goa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp