Skicka mail till mig här

Sittpuff till kissarna =)

2013-04-13 @ 21:37:00 / Vardagsbabbel
Jisses..va har jag gett mig in på..Jag som inte
gillar att göra större arbeten...tröttnar ju för fort:-)
men fick IALLAFALL för mig att göra en sittpuff,,,så vi får
väl se om de nångång blir ett färdigt reslutat ;-)
 
 
Ca 72 cm i diameter ska den bli..så jag haaaaaar att göra ett tag ;-)
Sen ska den bara fyllas med nått..vadd kanske?

finns ju ett garn som heter Zpagetti,gjord av trasor,som man använder
virknål 12 till..skulle ju gå MYCKET  fortare,å då kommer de
heller inte att noppa...men ett nystan kostar
ca 60 kr och jag skulle behöva ca 6 st..så de får bli en annan gång =)


Postat av: Maria

Du kan ju klippa påslakan och virka med :-)

Svar: Men åhhh va smart..men jag har inte förstått om man ska knyta ihop remsorna innan man börjar virka??
Knasfia

2013-06-03 @ 23:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp