Skicka mail till mig här

En skärmmössa är född

2013-02-28 @ 11:52:00 / Skärmmössor
Va en tjej som frågade om jag sålde mössor med skärm...aldrig virkat de...
så klart jag ville försöka ;-)
De här bidde resultatet - blev faktiskt nöjd!! :-)
 

*Modell: "skärm 1*
Dessa tar längre tid att göra,och de går åt mer garn, därför några kronor dyrare:-)

Pris: 169:-
såld


Postat av: Cilla

Hej!
Jätte fin skärmmössa!!! Gör du dessa till barn också? Kan man få "köpa" mönstret? =)
// Cilla

Svar: hej ! tyvärr virkar jag inte längre på beställning,utan jag lägger ut de jag har klart till försäljning :-)
Dessvärre har jag inte gjort nått mönster ÄN på mina mössor...men lovar att faller andan på att göra fler mössor,så lovar jag att skriva ner hur jag gjort =)

Kram // Knasfian
Knasfia

2014-12-05 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp