Skicka mail till mig här

De bidde ingen sjal..de bidde en...

2013-07-08 @ 14:41:00 / Div virkat
Hade tänkt virka en sjal..men de bidde en kofta istället :-)
Virkade ihop sidorna,så de bidde som ärmar istället.
& Spetsbandet är ju valfritt, Men tycker de bidde en läcker shabbydetalj =)
Men den blev ju så underbart vacker!!!!
 
De som är ännu mer roligt med hantverk,är ju att man känner sig unik när
man bär ett plagg som dels är gjort med kärlek,och sen veta att
de görs inte i massor,,Du kan gå på stan och nästan vara säker på att INGEN annan
har en likadan!!
 
        
 
 
Denna skönhet säljs för: 499:-
 


Postat av: madeleine

)ej! Så läcker "sjalen" blev, är det något du kan göra på beställning? Skulle väldigt gärna vilja ha en. Maila eller ring mig på 0730-565422. Mvh Madeleine

Svar: Madeleine,jag har mailat dig =)
Knasfia

2013-07-08 @ 17:48:21
Postat av: Maria

Men, vilken otroligt snygg kofta! Jag vill ha en! :D

Svar: Jag har en kvar till salu om du vill ha,Maria ;-)
Knasfia

2013-07-08 @ 21:41:11 / http://livetpaflorabakken.blogspot.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp