Skicka mail till mig här

En rad härliga ponchos =)

2013-06-30 @ 12:22:00 / Virkade ponchos & sjalar
Dessa är helt underbara,kanske inte så värmande,men ack så söta:)
Perfekt över en söt klänning,eller varför inte till en linne
och ett par ljusa somarjeans? :-)
Alal blir i lite olika vidder & längder,så kom och testa om du kan:-)
 
 
 
En riktigt söt rosa själ att  hänga över axlarna en sval sommar kväll:-)
Ljuvliga pärlor och ett underbart hjärta baktill!
Pris: 249:-
 
      
 
 
Härlig rosa ponsho med skön vidd.
Dekorerad med gråa pärlor.
Pris: 199:-
 
    
 
 
 
En riktig sockerbit i naturvitt:-)
Pris: 199:-
 
    
 
 
Summertime!!
Rosamelerad,här även med en blomma upptill.
LJUVLIG!!
Pris: 199:-
 
     
 
 
En poncho i riktig shabbystil.
Broshen (blomman) finns i flera modeller ock kan köpas till för 20:-
Pris: 199:-
 
 
 
 
Hur är de man säger?
Grått är flott?
:-)
Pris: 199:-
 
    
 
 
Eller va de blått är flott? :-)
Här även med en söt brosh/blomma.
Pris: 199:-
 
 
 
 
För den som gillar färger:)
Härliga regnbågsfärger!!
Man blir riktigt glad:-)
Pris: 199:-
 
        
 
 
Av nån anledning så blir jag sugen på jordgubbar när jag
ser den här :-)
Pris: 199:-
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: sanna

sååå fina!! älskar den grå och jag måste säga att dom är billiga med tanke på det jobbet du lägger ner på det!! :)

Svar: ja,,jag är alldeles för billig,,jag vet,,, :-)
Knasfia

2013-07-01 @ 14:35:13
Postat av: Gunilla Andersson

Hej kan du ta kontakt med mig för jag vill veta lite mer om storlekar etc.
Är jätte intresserad av dessa.

Mvh Gunilla Andersson

2013-07-09 @ 18:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp