Skicka mail till mig här

Turkiet sep 2013

2013-11-01 @ 11:52:00 / Vardagsbabbel
Så kom man äntligen iväg utomlands!!
Har inte varit sen -98 så de va verkligen på tiden!

Och en helt  underbar vecka ihop med bästa Eva blev de!!
 
 
Japp..kl 4,30 en torsdags morgon sitter man då här på Arlanda
*wwooohooooo*
Och dricker en öl...känns ju knas..men sååå underbart!!!
Snart är vi på väg!!
 
 
 
I LOVE YOU!!
 
Varmt som f-n på bussen fr flygplatsen på väg till hotellet!!
:-)

:-)
Utsikten fr hotellbalkongen =)
 
 
Första kvällen...på väg fr hotellet "Golden Gate" till den
underbara strandpromenaden!!
 
 
 
Så satt man äntligen där...På en mysig resturang..hör vågorna slå mot stranden..
varmt,,underbart,,, med bästa Eva som sällskap och en STOR drink...yamieee!!
 
 
 
Schkkkååål på er!!
*gud va jag njuuuuuter*
 
 
Godis för själen!!
Otroligt blått klart vatten,,,mjuk sand och knappt någe folk!
*Jag vill aldrig hem!!*
;-)
 
 
Jag som inte är nån frukt-fröken..men jisses vilka STORA saftiga
persikor..de rann om dom när man tog en tugga!
*himlagott*
 
 
*LOVE!!!!*
 
 
Ja va säger man - NICE!!!!
 
 
Å självklart va jag tvungen att ta den "traditionella semesterbilden"
*Kan inte fatta att jag är HÄR!!!!*
 
 
 
*Enjoying LIFE!!!!*
 
 
Men klart vi va tvunga att testa vattenpipa!!!!!
*busigt!!*
:-)
 
 
 
 
*gott*
- äppelsmak-
 

 
 
 
 
*bästaste Eva!!!*
 
 
Kan bara säga skål och åååååå va jag har de bra!!!!
 
 
 
Vi trodde ju att beställ 2 for 1 betydde att man fick 2 drinkar men bara
betalade för 1...men ehhh...nope... Man fick TVÅ var,,,och betalade för varsin :-)
 
 
 
Life is soooo goood - but hot!!! :-)
 
 
 
 
NYA FAVVIS drinken!!
- med färska jordgubbar- slurp!! -
 
 
En sväng in till stan med shopping och god mat..
Jisses vilka båtar som låg i hamn!!
 
En helt underbar vecka som gick alldeles för fort,,,men vi har redan
börjat planera för nästa års resa...hihi..
vem vet vart de bär iväg!! :-)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp