Skicka mail till mig här

Lovely!!!

2013-09-12 @ 09:37:00 / Virkmönster till salu
Har länge varit på jakt efter en sån här scarfluva..letat och letat
i affärerna...nu gav jag upp och fnulade ihop en egen!
Och jag blev sååååå nöjd med resultatet!!
Fodrade med de mjukaste fleecetyg!!
 
Och de va faktiskt en av de roligaste sakerna...att gå till tygaffären och välja tyg:-)
Man kan ju få den såååå personlig....INGEN annan som har en exakt likadan =)
 
Är du intresserad av att virka en egen?

Maila mig på: [email protected]
 
Mönstret kostar bara 45:- och du kan få de i pdf-fil - enkelt att sen printa ut =)
 
 
Vill du hellre köpa denna istället för att virka en egen,så säljs
den för bara 499:-
SÅLD
;-)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp