Skicka mail till mig här

Va ju också tvungen...

2014-10-19 @ 10:01:00 / Virkade stövlar/tofflor
 
Så många i grupper på Fb har testat Bautawitch underbara mönster
på hennes mössa :-)
kika på hennes sida: http://bautawitch.se , mkt inspiration där!!!

Så jag va ju också tvungen att testa...men så klart...haha...på tofflor ;-)

Jätte nöjd!!!
 
 
 
 
 
 
Börjar få så många tofflor nu...så de är dags att börja sälja ut dom tror jag
Dessa är i strl 37-38 och jag tar bara 400:- för dom.
Maila mig på [email protected] om du
är itnresserad.
Perfekt julklapp också =)
 
Vill du istället virka egna så finns ju som sagt grundmönstret under
kategori: virkmönster till salu :-)

Näe...nu är de dags att åka och jobba, hade ju hellre suttit uppkrupen i soffan med
virkning & en god kopp kaffe...men men..
 
Ha en bäst söndag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp