Skicka mail till mig här

KNASFIANS TOFFLOR

2014-10-29 @ 19:26:00 / Virkmönster till salu
 
DESSA UNDERBARA TOFFLOR BARA älskar JAG!!!

Har sett så många bilder och gratis mönster på liknande...men inte just som jag vill ha dom...
Så jag bestämde mig för att göra ett EGET :-)
Mkt zomande på bilder..å provvirkande bidde de....men så äntligen kom resultatet =)

De är ett steg-för-steg mönster med bilder,så du lätt kan se hur jag
har gjort =)
Mönstret skickar jag sen i en pdf fil..som du kan spara på din dator,och/eller även printa ut den :-)
 
Pris: 45:-
 
Kontakta mig på: [email protected]
 
Här nedan har jag fått bilder från underbara människor som gjort tofflorna efter mitt mönster :-)
 
 
Här är de ditsytt sulor som köptes på Willys för bara 10 :-
SMART!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Riktigt sommriga!
man blir ju sugen på:
 
 
 
Som sagt...skaftet kan man ju variera i de oändliga!!!
 


Postat av: Yvonne

Hej
jättefina tofflor. Vill gärna köpa mönstret av dig. Mvh Yvonne Karlsson

Svar: hej maila mig på [email protected] så får du mer info =)
Knasfia

2014-11-14 @ 12:11:35
Postat av: Anonym

Skulle jättegärna vilja ha mönstret. Blir ju kanon att ge bort ett par i julklapp till någon frusen själ. Tina

Svar: Är så ledsen för sent svar,men åkte på lunginflammation i nov....så de är inte förren nu jag börjat orka svara på mail/kommentarer:-(
Men vill du fortfarande köpa mitt mönster så maila mig på: [email protected]

Kram//Knasfian
Knasfia

2014-11-16 @ 21:03:53
Postat av: Verone

Hejjj
Gud va läckra saker du gör!!😄 jag vill gärna köpa beskrivningar på tofflorna.?... Verone

2014-12-10 @ 22:38:45
Postat av: Thessy

Du har mail.. jag vill köpamönster :)

Svar: hej!Jag tror att jag har svarat dig =)
Knasfia

2015-03-20 @ 12:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp