Skicka mail till mig här

Virka koftor :)

2015-02-11 @ 10:19:00 / Virkade koftor
Efter att ha varit inne i en virka-tofflor-period, så har jag nu tröttnat
och gått över till en virka-koftor-period :P
 
Har sååååå många ideér,man önskar man hade 8 armar till;P

Men här kommer lite resultat..Hoppas kunna få ihop ett mönster
de er alla så ni också kan göra så underbara!
:)
 
 
 
 
 
De började med denna lilla bit...visste egentligen inte va de skulle bli...
å vips så bidde den större...
 
 

Och sen blev de bara en kofta:-)
 
 
Sååååååå nöjd!!!!
 
Till salu för endast 850:-
 
Modellen har jag gjort så att de är meningen att den ska vara öppen...men visst går den att "stänga"
 
Strl S-M
Jag är själv en 38:a och är 1,64......
 
;)
 
         
 
 
Och sen kom jag ju på att jag gjort ett par stövlar...i matchande färger :-)
Mer bilder på dom finns HÄR
 
 
 
Hoppas jag kan ge er lite inspiration nu :-)

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp