Skicka mail till mig här

NYTT VIRKMÖNSTER

2015-03-05 @ 09:58:00 / Virkmönster till salu
Nu ÄNTLIGEN har jag fått ihop ett mönster på en mormorskofta
som så många av er har efterfrågat!
 
 
 
Jag har inte virkat klart den ena ärmen...för jag tycker den kan bli fin bara som
en väst ;-)
De här är ju ett grundmönster, du kan ju välja andra rutor...vanliga mormorsrutor...
eller vilka du än vill =)
 
 
Denna är ju gjord på samma sätt fast med traditionella mormorsrutor =)
och så har jag virkat ett band med bara lm, som jag trätt igenom för
att kunna knyta ihop den =)


Men mönstret innehåller bilder...ett steg-för-steg mönster så
du lätt kan följa med!
 
OBS! jag har inte skrivit ner hur jag har gjort rutan..men här är en youtubevideo
(dock ej på svenska) som visar hur man gör.
 
 


Priset för mönstret är 45:- , och skickas sen i en pdf fil som du sen kan
printa ut om du vill :)

Maila mig på [email protected] om du är intresserad.
 
 
 
 
 


Postat av: Eva

Vad för sorts storlek har du på koftan ?
Skickar du med mönster på ärmarna?
Allså den är super läcker.

Svar: hej...den jag gör blir en storlek M ca...men jag förklarar i mönstret hur du kan få den mindre/ större.Åh ja...hela mönstret innefattar de du ser på bilden =)
dock inte på hur jag har gjort själva rutan...men ska strax lägga ut en länk till de :-)
Kram // Knasfian
Knasfia

2015-03-05 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp