Skicka mail till mig här

PUSS!!

2015-02-12 @ 10:48:00 / Virkade koftor

 
 
Har snöat in på att virka bokstäver på de jag gör...
DÄR har jag svårt med fantasin...VAD ska de stå?? ;-)
Så här bidde de
 
PUSS!!
 
 
Men se LITE surare ut?
:-)
 
 
      
 
Har som sagt börjat få alldeles för många koftor, så denna är till salu
för bara 750:-
Skulle säga att strl är ca S - M
Jag är själv 1,64 och har oftast strl 38....Ibland 40...beroende...:-)
 
 
Så PUSS på er...
Kom igen å virka koftor nu ;-)


Postat av: Ann-Christin

Hej!

Finns det mönster att köpa till dina fina virkade koftor. Jag tycker de är URSNYGGA:)

Svar: Hej :)Men tack SÅ mkt =) så roligt att höra :-)
Nej..tyvärr inte just nu...men jag har just börjat med en ny kofta...å tänkte jag skulle skriva upp vartefter jag gör..å ta bilder...så de kommer ta ett tag tyvärr...Men de kommer!! :-)
Kram//Knasfian
Knasfia

2015-02-12 @ 11:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp