Skicka mail till mig här

Mormorsrute galen!!!

2015-02-27 @ 10:54:00 / Virkade koftor
Jag är verkligen galen i mormorsrutor!
Så fina...å de går ganska fort att göra...önskar bara att
jag hade en si sådär 8 armar till bara...
så många ideér & så lite tid =)
 
Här är mitt senaste projekt:
 
 
 
LOVE IT!!
ska verkligen försökafå ner ett mönster, ni är så många som
mailat å frågat...så nästa gång de blir en kofta så LOVAR jag att skriva ner
:-)
 
 
 
Jag hinner ju aldrig använda allt jag gör...så vill du bli ägare till denna
så kostar den 800:-
Strl: S/M
 
Jag är själv en M, å den sitter kanon =)
 
 
 


Postat av: [email protected]

Har du nyhetsbrev? Isåfall vill jag va med!
Verkar vara en trevlig Virkblogg.
just nu har jag mormorsrutor på hjärnan! ;))
Mvh Eva

Svar: Hej =)Men tack så mkt...och nej de har jag inte...men jag ska försöka fnula ut nått bra ang nyhetsbrev... skriver i bloggen om jag kommit på hur jag ska gå tillväga =)
kram Knasfian
Knasfia

2015-03-15 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp