Skicka mail till mig här

Ger upp :-(

2010-07-21 @ 21:45:02 /
Jag ger upp,,, hon får rätt,,jag orkar inte mer:((

satt i i samtal med distrikschefen G idag,hade vältrat
en del saker,kollat datum alltså,och vissa saker som DET
säger att jag har missat VET jag att jag dubbelkollade!!
Men hon säger att jag missat MASSOR,och därför får jag
EN VARNING!! vet inte om jag mest arg eller ledsen?!
För jag KAN inte bevisa att hon lagt saker underst igen
som jag har lägt rätt.. FAN!!!
ger mig,,orkar inte!!

Och sen när jag säger som alla andra att hon
kan sitta i 5 timmar i p-rummet,så säger han att de tar längre
tid för henne än för tex Robin.. och nu när han är
borta så har hon mkt papper m,m...
Eh,,, hon har i flera månader suttit i p-rummet,
så de är liksom ingen NYHET!
men han säger att de är ok!!
och att när den andra ställisen gör samma,så slarvar han,
de gör inte HON!!

HUR fan kommer hon undan med allt???
HOn vill verkligen ha bort mig och N..och som de ser ut
så kommer hon snart att lyckas:-(
tänker inte säga ett skit mer om att hon missköter sig
arbete,för vad tjänar de till??
nämde också att hon tar in sin släkt för att jobba -
och de kunde han ju hålla med om inte va rätt...
20 min efter att han åker därifrån - VEM är där och hjälper henne??
jo,hennes systers man!!

FAN!!!

jag vill ha en nytt arbete!!!
Orkar inte komma tillbaka efter semestern!
iof är hon borta 3 veckor efter de,,men sen kommer
ju fanskapet!! De tar så förbannat jävla mkt energi
att hela tiden gå att oroa sig för vilken skit man ska få?!
vad hon kommer att HITTA PÅ!!!

god natt alla goa// en helt slut knasfia...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp