Skicka mail till mig här

Bara älskar gammelrosa!!

2013-04-19 @ 08:40:00 / Enkla mössor
Har blivit helt galen i färgen gammelrosa.just den mörka!!
SÅ LÄCKER!
 
      
 
 
*Artnr: 65*
Stilren och lite shabby, I LIKE!!
 
Pris: 149:-


Postat av: Maria Fagermyr

Jättefina. Vad duktig du är!

Svar: Men tack så mkt du goa ;-)
Knasfia

2013-04-19 @ 16:43:03 / http://fagermyrskan.blogspot.se
Postat av: Sara

Den är riktigt fin :) Vad är det för garn du använt? Kollade på videon men det blev inte alls lika fint i resåren som din är.

Svar: Till de mesta jag gör använder jag garn jag köpt på Rusta... dom säljer 10 st 50 grams nystan för 100 :- :-)
Men va konstigt...va kan va fel då??:/
Knasfia

2013-10-14 @ 12:49:42
Postat av: Jenny

Hej!
Jag har kollat på din youtube video på denna mössa och jag har försökt och virka den. Men den skruvar sig och ser större ut än den är. Tips på hur jag kan få den "rakare" i kanten och mer rund upptill??
MVH Jenny

2013-11-19 @ 20:01:51
Postat av: marie-louise Gårdemark

Hej jag skulle vilja du gjorde en video hur du gör slutet på mössan.eller om du la ut en beskrivning du gör så fina mössor

Svar: Hej...ja jag vet...blev en snabb video där...å de är svårt att förklara...hm...men ett enkelt sätt är att göra några varv med fm,näst sista varvet börja minska i varannan fm,nästa varv minska i varje,till slut är de ju bara ett liiiiiitet hål...ELLER så kan man ta en nål med stort öga,å ta nålen och föra den igenom maskorna,fram o tillbaka för att till sist bra dra ihop....vet inte ni förstod haha =)
Knasfia

2014-09-10 @ 09:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp