Skicka mail till mig här

Pannband på beställning

2013-02-26 @ 21:31:00 /
Pannband gjort på beställning.
jag vet att jag skrivit att jag INTE gör på beställning,och de är för att jag ska
kunna säga nej...Ibland vet man att tiden tyvärr inte räcker till:-(
men ibland så...:o)
Sitter med en knapp på baksidan,som är lätt med lite nål och tråd att flytta om den töjer sig eller är för stor:)


Hoppas kunden blir lika nöjd som jag :-)

Pris: 70:-

(och som med mössorna sitter blomman med en säkerhetsnål,så den är lätt att flytta eller plocka bort.)


Postat av: Linnea

Jag är supernöjd =)

Svar: Men åhhhh va kul att höra :-)
Knasfia

2013-03-02 @ 19:50:15 / http://nehlias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp