Skicka mail till mig här

Pyssel med aluminiumtejp ;-)

2013-11-05 @ 13:41:00 / Vardagsbabbel
Bara älskar detta pyssel med aluminiumtejp..såg ett
tips på en facebooksida.
Ni bara måste bli medlemmar i denna grupp..man får så mkt ideér av alla
pyssliga människor!
Tryck HÄR för att komma till fbsidan :-)
 
 
Jag har även gjort andra saker med denna metod..är egentligen
bara fantasin som sätter gränser :-)
 
Tejpen finns att köpa på bla Biltema, 25 m för endast 39,90!!
Å de räcker till MASSOR!


En tråkig låda som fick nytt liv:
 
 
Kika på DENNA youtubefilm,så ser du hur du kan göra :-)
Hoppas ni fick lite nya ideér nu!
 
 


Postat av: Cajsa

Hur fint som helst och så enkelt. Jag som älskar att pyssla, när jag får tid till det, letar redan efter något att prova detta på :)

2014-10-22 @ 20:27:56 / http://www.cajsacedergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp